Najlepsze firmowe blogi – kolejna edycja konkursu

Posted on 18 października, 2011

0


Rok temu odbyła się kolejna, trzecia edycja konkursu na najlepsze blogi firmowe roku i niemal równo rok temu pisaliśmy o tym konkursie z szerszej perspektywy – blogosfery korporacyjnej jako takiej. Dziś informujemy o tym, że czwarta edycja konkursu wystartowała, a my zgłaszamy do niej kilka prowadzonych przez nas blogów.

Nowe i stare zasady

Z ubiegłorocznej edycji zachowano w konkursie zasad oceniania blogów (niestety do tej pory organizatorzy nie podali szczegółowej klasyfikacji punktowej opartej na tych kryteriach, a szkoda) – rozbudowane zostały jednak kategorie, w jakich blogi będą konkurować ze sobą. Organizatorzy uznali, że prócz rozgraniczenia „wiekowego” blogów warto, by w odrębnych kategoriach oceniane były blogi prowadzone przez firmy małe, średnie i duże.

Cel i rola konkursu

Konkurs ma na celu promowanie blogów firmowych jako efektywnego kanału komunikacji firmy z klientami oraz komunikacji wewnętrznej w firmie. Jego rolą jest także ukazanie, jak polskie firmy z różnych branż wykorzystują blogi do wspierania działań wizerunkowych. Wyłonienie najlepszych blogów firmowych ułatwia stworzenie kanonu dobrych praktyk, kanonu powstałego na bazie studiów przypadków.

Osiągnięcia blogów InniPR

W 2009 roku prowadzony przez nas blog pracowni projektowania wnętrz i mebli InsideLab z Krakowa zajął II miejsce w konkursie na najlepszy blog firmowy roku w kategorii „dojrzałe”. W 2010 roku mikroblog InsideLab został wyróżniony.

O tym, jak prowadzić bloga w branży designu, opowiadamy w wywiadzie udzielonym organizatorom konkursu na najlepszy blog firmowy roku.

Otagowane: